Современные оконные технологии в Вашем интерьере

 
оставь мобильный телефон
и получи смс-купон на скидку!

Пограмма управления предприятием

"Справа бізнесу - завойовувати й утримувати покупця", Пітер Дракер

Наше підприємство пропонує Вам ознайомитися з
автоматизованим програмним комплексом управліня підприємством під назвою “Bella”


Програмний комплекс управлінського обліку “Bella”( ПК “Bella”), призначений для проведення обліку комерційних операцій підприємств в сфері торгівлі та виробництва.

Програма може бути використана підприємствами з будь якою системою оподаткування в якості складскої, виробничої або управліньської.

Програмний комплекс "Bella" є ядром системи організації роботи відділу матеріально-технічного забезпечення та постачання, а також застосовуєтся для автоматизації праці робітників підприємств торгівельно-закупівельного напрямку.

Основна задача "Bella" полягає в документальному оформленні та повній інформаційній підтримці циклу товарообігу від запиту до відвантаження. Забезпечення найбільш повної взаємодії усіх підрозділів організації.

До складу ПК “Bella” входять:

  • високоефективний сервер бази даних Sybase Anywhere Studio версія 9.02
  • програма управлінського обліку “Bella”
  • програма “BellaNet” - віддалене робоче місце філія
  • програма “BellaReport”- звітність для керівництва
  • інтегрований WEB сайт з можливістю замовлень від постачальників
  • програма “BellaPrice” - сервісна програма підготовки прайсів постачальників
  • програма “Bella_1C” - експорт даних в 1С.



До складу “Bella” входять розділи:

  1. Товари – призначений для ведення фізичної та економічної характеристики товару. Надає оперативну інформацію про наявність товару на складі, в замовленнях, у виробництві та їх цінові параметри. Проводить облік специфікацій складних одиниць для виробництва. Проводить керівництво квотами товарів від постачальників. (Робоче місце товарознавця)
  2. Клієнти – призначення ведення повної інформації про замовників та постачальників товарів, в розрізі юридичних, фізичних реквізитів та контактних осіб.
  3. Запити до постачальників – основне призначення формування запитів до постачальників про можливість поставки товарів та цінових параметрів . Відслідковування відповідей на надіслані запити та оперативне прийняття рішень персоналу. Обробка замовлень з WEB.
  4. Рахунки – призначений для виписки рахунків на продаж та завдань на виробництво. Допомагає менеджеру ефективно проводити операції продажу товарів. Відслідковувати проплати. Робити резервування товарів зі складу та замовлень. Контролювати видаток та баланс розрахунків. (Робоче місце менеджеру по продажу та виробництву)
  5. Замовлення – основне призначення розміщення заборгованості по оплаченим рахункам та обов'язковому складському запасу підприємства, оптимальному розміщенню замовлень на постачання. Оперативне відслідковування стану поставок. (Робоче місце служби постачання)
  6. Прибуток – призначений для введення прибуткових документів від постачальників та внутрішніх прибуткових документів підприємства. Проводить розрахунок та облік собівартості та цін обліку товарів на підприємстві (Робоче місце бухгалтера)
  7. Склад – основне призначення вхідний контроль, прийом товарів на склад, складський облік товарів з урахуванням фізичного розміщення товарів. (Робоче місце робітника складу)
  8. Видаток – формування видаткових документів для комплектації, поштових надсилань та реєстрів. Формування видаткових накладних та проведення податкового обліку.
  9. Виробництво – проведення інформаційного супроводу виробництва. Планування, видаток у виробництво, оперативне списання товарів у виробництві, контроль товарів у виробництві.
  10. Бухгалтерія – проведення банківських оплат рахунків, проведення оплат постачальникам, відслідковування курсів валют. Проведення податкового обліку.(Робоче місце бухгалтера)
  11. Документи – призначений для ведення та обліку договірних відносин з клієнтами, проведення митних документів, роботи з податковими документам тощо.
  12. Адміністрування – веденя довідників системи (користувачів, договорів, складів, населених пунктів, типів оплат, виробників тощо), робота з інформацією для філій, SQL монітор, адміністрування.(Робоче місце адміністратора системи).



На даний час існує три варіанти програми:

  1. BellaLite – програма для приватного підприємця.
  2. Gelius – спеціалізоване рішення адаптоване для виробництва та продажу комплектуючих, віконих та інших виробів з елементами розкрою матеріала.
  3. Bella – програма управлінського обліку підприємства з кількістю персоналу приблизно сто осіб.



Приблизні ціни на продаж одного ліцензійного місця:

BellaLite - 150$ без доопрацювання, 200$ з доопрацюванням під вимоги замовника.
Gelius - 350$ без доопрацювання, 450$ з доопрацюванням під вимоги замовника.
Bella - 600$ до 10 робочих місць, 500$ до 20 робочих місць з доопрацюванням під вимоги замовника.
Оплата в гривнях по курсу НБУ.

Умови оплати та сервіс:

Платіж при старті (впровадженні) одне робоче місце, за адаптацію та навчання. Кількість робочих місць для навчання, на протязі календарного місяця обмежене умовами договору.
Сервісне обслуговування один рік, з них перші півроку доопрацювання програми під вимоги та вподобання клієнта.
Більше року за окремим договором.
Розробка нових розділів програми оплачується окремо